Optimus duplica les seves botigues el 2016 amb més de 120 obertures

07/12/2016 13:48h
Optimus duplica les seves botigues el 2016 amb més de 120 obertures

La marca global Optimus consolida el seu creixement un any més. Després d’un exercici d’intensos moviments i grans projectes, encapçalats per l’acord firmat al març amb NCC per integrar les cooperatives del grup, Optimus tanca 2016 amb el doble de botigues. El grup ha aconseguit més de 120 obertures, aconseguint un total de 227 establiments actualment de la marca Optimus.

Al final del 2015 el creixement va ser de 100 establiments, repartits entre Catalunya, Balears, País Basc i Aragó, a més d’Andorra. El 2016 Optimus ha continuat apostant per la creació de sinergies i la unió de forces al sector ferreter amb l’objectiu de convertir-se en el principal actor de capital espanyol en el mercat nacional de ferreteria. Ha arribat a Astúries, València i Andalusia, amb l’obertura dels primers establiments Optimus en aquestes comunitats.

Una marca sòlida en el sector ferreter

Un exemple d’aquesta estratègia de creixement va ser l’acord firmat al març pel qual tots els socis de les cooperatives ferreteres presents en NCC –un total de 890– se sumaran progressivament a la cadena Optimus, fent possible l’expansió de la marca per tot el territori espanyol.

De cara al proper any, Optimus ja té acordada l’obertura de 173 noves botigues, entre les quals es cobriran comunitats autònomes en què la marca encara no està present. La previsió és que un cop finalitzat el 2017, Optimus compti amb un total aproximat de 400 establiments.

Des de la creació de la marca el 2014, Optimus ha anat demostrant la seva capacitat per unir esforços entre totes les ferreteries de proximitat, guanyant pes en el sector amb una marca comuna y fent front a les grans superfícies que operen en el mercat.

 

Producte afegit a la llista de desitjos