Noticias
DIUEN ELS SOCIS...
08/01/2017 13:05hAmb el canvi d’imatge hem aprofitat per donar una nova actualització al negoci, reubicar els espais de venda i adequar l’espai comercial. Han augmentat les visites a la botiga dels clients actuals i hem captat a nous clients per la curiositat i la facilitat de compra.
Ara la botiga és més fresca i actual. És com tornar a començar amb més ordre, vestuari corporatiu i amb el vehicle pintat d’Optimus, que ens fa ser més visibles.”
TONI JANÉ
Gerent de Ferreteria Jané i membre del Consell Rector de QFPlus
Barcelona
---
El comerç tradicional ha de renovar-se i Optimus ens ajudarà a adequar-nos a les demandes del consumidor. Els joves d’avui en dia són els clients del futur i els negocis han d’anar en paral·lel als canvis i processos de compra.”
JAIME ALBEROLA
Gerent de Ferreteria Alberola i membre del Consell Rector de Coinfer
La Pobla Llarga (València)
---
“Ha sigut una bona oportunitat per optimitzar el negoci. Teníem una ferreteria petita que no havia canviat des d’abans de fer-nos amb ella. L’entrada a la cadena ens ha donat l’empenta per fer-la molt més accessible.
La gent entra il·lusionada pel canvi del rètol, i en tafanejar per la botiga, ens felicita per com la tenim. Encara queda per fer, però estem contents amb la reacció de la gent.”
AITOR URKIRI I ROBERTO LOCUE
Ferreteria Badiola Burdindegia integrada en Synergas
Ondarroa (Bizkaia)
---
“Hi ha poques oportunitats al mercat i Optimus ens està demostrant la seva consolidació, fortalesa i projecció. Nosaltres, els socis de les cooperatives, hem d’apostar pels projectes que validem junts perquè siguem els motivadors del canvi. Avui no podem ser competitius només per comprar bé, necessitem enfocar-nos a vendre i per això necessitem a Optimus.”
ENRIQUE GARCIA
Gerent de Ferreteria Teatinos i membre del Consell Rector de Cofedas
Oviedo
---
Creiem que el competidor més fort som nosaltres mateixos. Tenim la clau pel canvi i per poder aconseguir una barrera i protecció dels nostres negocis respecte a la resta d’operadors que existeixen al mercat. Cada vegada serà més complicat ser l’opció de compra del client, sobretot per l’evolució de les vendes en botiga física i online. La botiga física serà el pilar de la botiga online. Aprofitem l’oportunitat.
JAVIER MERINO
Gerent de Ferreteria Hermanos Merino i president de Coanfe
Puente Genil (Córdoba)