Noticias
Optimus ultima el llançament del omnicanal
15/09/2017 16:45hL’ús exponencial i, en tots els àmbits dels dispositius mòbils, els nous mètodes de pagament, el creixement del comerç electrònic i la transformació de la oferta en el sector de la ferreteria han impulsat la figura del consumidor omnicanal.
Actualment ja no és suficient tenir una amplia oferta de productes i adaptada a les necessitats del client, sinó que els hàbits de consum han canviat i ara és vital que el consumidor pugui realitzar compres des de qualsevol lloc, en qualsevol moment i des de qualsevol tipus de canal
A Optimus, com a marca ensenya de les ferreteries de proximitat, tenim el repte De consolidar els nostres clients i, a més a més, captar aquests nous consumidors omnicanal. És una gran oportunitat per fidelitzar nous clients i, oferir-los una experiència de compra adaptada a les noves necessitats, propera i de servei.
És per tot això que Optimus ultima el llançament del omnicanal amb una nova plataforma de venta online que arribarà als clients a finals d’any i que permetrà atraure més tràfic als establiments Optimus. Optimus podrà apropar-se més i millor a aquests nous consumidors omnicanal i impulsar el flux de clients a les botigues de la marca taronja.
Les botigues Optimus, les protagonistes
El llançament de la venta online estarà focalitzat en el desenvolupament i la ampliació del negoci dels establiments Optimus. Per exemple, mitjançant el click-and-collect: quan els clients realitzin una compra podran escollir sempre recollir la comanda a la botiga que tinguin més propera o a aquella de la que ja en siguin clients habituals.
La venta online ens proporcionarà també més capacitat per a detectar les necessitats dels clients. Molts d’aquests clients podran començar consultant la oferta a la botiga online per acabar comprant. El punt de venda sortirà reforçat i podrem créixer, inclús amb més força que abans.
Al llarg dels últims mesos, Optimus ha seguit sumant nous establiments al llarg del territori, reforçant així la seva presència. Actualment ja som 264 establiments, 19 més que a principis de l’estiu. Una dada que ens permet afrontar l’últim trimestre de l’any amb seguretat i preparar el llançament del omnicanal per arribar a tots els establiments.