Noticias
Nova campanya amb proveïdors als establiments Optimus de QFPlus
16/10/2017 13:56hDesprés de l’èxit de les primeres campanyes amb els proveïdors Compo i Titan durant el mes de juny, Optimus posa en marxa una nova iniciativa de visibilitat compartida amb proveïdors, en aquesta ocasió, a les mateixes botigues de la cadena dins de la cooperativa QFPlus.
Henkel, Flower i Gardena s’han sumat a la cadena per promocionar des de finals d’octubre i principis de novembre els seus productes amb més demanda a la tardor i a la venda als establiments, a través de bosses de compra de ràfia.
Cada proveïdor tindrà una tirada de 10.000 bosses que es repartiran entre tots els socis de QFPlus i que permetran tant a Optimus com als proveïdors arribar als seus clients des del mateix moment de la compra i romandre al seu ideari de referència a través d’un objecte durador, d’ús diari i pràctic al dia a dia.
En el cas de Henkel, es promocionarà el deshumidificador Aero 360° de la marca Rubson per combatre la humitat i l’electricitat estàtica de l’època; Flower mostrarà la seva gamma de productes OK Fuego per mantenir les estufes i xemeneies segures a la tardor i l’hivern; i Gardena promocionarà els seus productes de reg per cuidar el jardí del fred.
Per la compra d’un d’aquests productes o qualsevol altre del proveïdor als establiments de la cooperativa QFPlus, s’entregarà la bossa de ràfia al client, vinculada a la promoció, creant un impacte en el mateix punt de venda que es reforçarà a mesura que el consumidor utilitzi la bossa.
De nou tres grans proveïdors del mercat confien en Optimus per impulsar les seves marques de la mà de les ferreteries. Una mostra del fiançament i creixement del projecte Optimus al mercat i de la seva capacitat per transformar i renovar les ferreteries de proximitat. Al llarg dels mesos vinents, Optimus posarà en marxa noves iniciatives publicitàries tant en punt de venda com en diferents suports promocionals.
Estigues atent@ als propers Optimus News per conèixer més detalls